5 روش تبلیغات موفق یلدا 1404 + 6 مرحله ساخت و اجرای کمپین تبلیغاتی فروش در یلدا
هر کسبوکاری یک نقطۀ اوج فروش دارد و فقط باید آن را شکار کند. بهطور مثال برای یک فروشگاه آجیل و خشکبار، شب یلدا یکی از این نقاط اوج است. از قدیم همۀ بازاریها و کسبوکارها میدانستند که در شب یلدا و نزدیک عید نوروز بهترین فرصت آنها برای فروش بیشتر و جذب مشتری است. اما از همان قدیم تا الان روشهای بازاریابی مختلفی وجود داشته و این روشها هم در طول زمان تغییر کرده و بهینهتر شدهاند. ما امروز چیزی به نام کمپین تبلیغاتی داریم و این کمپین تبلیغاتی، همان استراتژی فروش شماست. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع روشهای تبیلغاتی برای شب یلدا را به شما معرفی کنیم.